Wat zijn jullie gegevens?
Ons adres is:
De Hoge Brug 24-A
6581 AJ Malden
Nederland
Telefoonnummer: 024-6758758
ook kunt u een whatsapp bericht sturen naar dit vaste nummer
E-mail: info@naamborden-shop.nl
Wie is Decorama Glas & Graveerservice?
Deze webshop is onderdeel van het bedrijf Decorama Glas & Graveerservice te Malden
Zijn de vermelde prijzen incl. of excl. btw?
Alle vermelden prijzen zijn incl. 21% btw
Wat zijn jullie openingstijden?
Onze webshop is 24/7 geopend.
De bestellingen worden verwerkt van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.
Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.
Kan ik ook bij jullie langs komen om te bekijken en te bestellen?
Ja dat kan, wij hebben verschillende naamborden als voorbeeld bij ons in de showroom hangen.
Ook kunt u bij ons in de showroom een bestelling plaatsen
Hebben jullie ook cadeaubonnen?
Ja, het is mogelijk om bij ons cadeaubonnen te kopen.
U kunt dan kiezen of u ook een kaart per post wilt ontvangen of alleen de kortingscode wilt ontvangen.
De gene die de code gaat gebruiken kan bij het afreken proces de code invoeren en dan wordt het bedrag verrekend.
Moet ik perse een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, u kunt ook eenmalig of als gast een bestelling plaatsen zonder een account te maken.
Kan ik ook een bestelling met spoed plaatsen?
Voor de meeste naamborden is het mogelijk om dit met spoed/voorrang te bestellen.
Er zijn wel een aantal factoren afhankelijk van of het op dat moment mogelijk is en bij sommige gevallen kan het zijn dat er een toeslag wordt berekend.
Indien u een bestelling met spoed wilt laten maken vragen wij u om telefonisch contact met ons op te nemen op 024-6758758
Als u dan aangeeft welk product u graag zou willen ontvangen dan kunnen ze u meteen aangeven of dit mogelijk is.
Als het mogelijk is zal de medewerker u vragen om meteen de bestelling te plaatsen via de webshop en dat iemand het meteen op zal pakken zodra de bestelling binnen komt bij ons.
Welke betaalmethodes zijn er?
U kunt bij ons via de volgende manieren betalen
- Vooraf overmaken (u ontvangt een factuur per mail nadat u de bestelling heeft geplaatst)
- iDeal
- Bankcontant
- Paypal
Kan ik op factuur/achteraf betalen?
Het is bij ons niet mogelijk om op factuur te betalen
Ik wil vooraf overmaken, wat is jullie rekeningnummer?
Indien u heeft gekozen om vooraf te betalen dan ontvangt u automatisch per e-mail een factuur nadat u de bestelling heeft afgerond en daar staat ook het rekening nummer op vermeld.
Mocht u het niet hebben ontvangen, kijk dan eens in de spamfolder.
Of maak het bedrag alvast over naar:
T.n.v. Decorama
NL43KNAB 0259 7504 84
Vermeld bij de betaling uw ordernummer, anders kunnen wij uw betaling niet koppelen met uw bestelling.
Kan ik een factuur ontvangen?
Nadat u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u automatisch een factuur per mail.
Indien dit niet het geval is, kijk dan eerst eens in de spamfolder of de map ongewenste e-mail.
Mocht u het daar ook niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op, dan sturen we de factuur handmatig nog een keer.
Wanneer wordt mijn naambord opgestuurd?
U ontvangt van ons binnen 2 werkdagen na uw bestelling eerst een digitaal voorbeeld en nadat u daar definitief akkoord op heeft gegeven sturen wij u binnen 2 tot 10 werkdagen het naambord op, de levertijd staat bij het type naambord besteld.
Wilt u het exact weten i.v.m. een bepaalde dag dat u het cadeau wilt geven bijvoorbeeld, neem dan contact met ons op.
Wat is de gemiddelde levertijd per naambord
- Kleine plaatjes zoals een brievenbus bordje is gemiddeld 2 a 3 werkdagen
- Kunststof lasergesneden naamborden gemiddeld 3 tot 5 werkdagen
- RVS naamborden gemiddeld 2 tot 5 werkdagen
- Glazen naamborden met belettering gemiddeld 3 tot 7 werkdagen
- Glazen naamborden waarbij de tekst is gebakken in het glas gemiddeld 5 tot 10 werkdagen
Het kan altijd voorkomen dat er een bepaald materiaal niet voldoende op voorraad is maar dan krijgt u hiervan bericht en kan het een paar werkdagen langer duren maar wij streven er naar om alles voldoende op voorraad te hebben.
Kan ik mijn bestelling op komen halen?
Ja, indien gewenst kunt u ook uw bestelling op komen halen op het volgende adres:
Decorama
De Hoge Brug 24-A
6581 AJ Malden
Nederland
Wacht wel de mail af die u van ons ontvangt zodra uw bestelling klaar ligt.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?
Ja dat kan, u kunt een ander aflever adres doorgeven op het moment dat u de bestelling definitief plaatst en afrekent.
Krijg ik een voorbeeld voordat het wordt opgestuurd?
U krijgt bij ons altijd een digitaal voorbeeld van uw naambord binnen 2 werkdagen.
U kunt daarna nog aangeven of u dingen wilt wijzigen zoals lettertype, lettergrote, kleur of indeling.
U ontvang dan weer een voorbeeld totdat u definitief akkoord geeft, daarna gaan wij het naambord maken en zal het binnen 3 tot 10 werkdagen (afhankelijk welk naambordje u besteld) bij u worden bezord
Kan ik zelf een ontwerp maken?
Ja dat kan, neem hiervoor contact met ons op of vermeld dit bij uw bestelling bij opmerkingen.
Als u een ontwerp stuurt vermeld dan uw order nummer.
Het ontwerp ontvangen wij het liefst als EPS bestand of een scherp PDF in zwart wit (geen grijstinten).
Ook dan ontvangt u van ons nog een digitaal voorbeeld ter goedkeuring.
Kan ik ook een ander product van jullie of van mij zelf laten graveren?
Het is bij ons mogelijk om andere producten van ons te laten graveren of dat u zelf een product of materiaal aanlevert en dat wij dat graveren.
Neem hiervoor contact met ons op.
Kan ik later een naam toevoegen of verwijderen?
In sommige gevallen is het mogelijk om later een naam of nummer toe te voegen of te verwijderen.
Dit staat in de omschrijving bij elk naambord of dit mogelijk is of niet.
Mocht u twijfelen of het zeker willen weten voordat u besteld dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Om een indicatie te geven wanneer het wel en niet kan:
- Bij matglas naamborden is het niet mogelijk om later namen toe te voegen of te verwijderen.
- Er zijn ook naamborden met een gedeelte matglas en een gedeelte helder glas, bij het gedeelte met helder glas kunt u namen toevoegen of verwijderen.
- Naamborden van helder glas is het mogelijk om namen toe te voegen of te verwijderen.
- Bij glazen naamborden waarbij de tekst is gebakken in het glas is het alleen mogelijk om namen toe te voegen tenzij er ruimte voor is.
- Naamborden van RVS daar is het mogelijk om tekst toe te voegen of te verwijderen
- Bij kunststof naamborden is het mogelijk om namen toe te voegen mits er ruimte voor is, bij sommige naamborden is het ook mogelijk om de tekst te verwijderen.
Kan ik altijd mijn bestelling retourneren?
Nee, het is alleen mogelijk om (handels)producten / standaard producten te retourneren.
Op maat gemaakt of gepersonaliseerde producten kunnen niet retour gestuurd worden.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren
Omdat wij maar zelden een retour krijgen is dit niet geautomatiseerd dus wij willen u vragen om hiervoor contact met ons op te nemen via:
E-mail: info@naamborden-shop.nl
Telefoon: 024-6758758
Whatsapp: 0246758758
U krijgt dan de instructies hoe u de bestelling kunt retourneren.
Het adres voor retouren is:
Decorama
De Hoge Brug 24-A
6581 AJ Malden
Nederland
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja dat kan binnen 24 uur na uw bestelling kunt u kosteloos en zonder reden uw bestelling annuleren.
Het beste is om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen via 024-6758758.
Houd uw order nummer bij de hand.
U mag uiteraard ook een e-mail sturen of u kunt een whatsapp sturen naar het vaste nummer, vermeld daarbij duidelijk uw order nummer.
U ontvangt dan een bevestiging van ons, heeft u geen bevestiging ontvangen binnen 24 uur (uitgezonderd in het weekend) dan adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen want dan kan het zijn dat we het niet hebben gezien of niet goed hebben verwerkt.
Mijn bestelling is beschadigd wat nu?
Het is vervelend om te horen dat uw bestelling beschadigd.
U kunt dit melden via de e-mail info@naamborden-shop.nl, doe dit binnen 3 werkdagen nadat u de bestelling heeft ontvangen
Vermeld in de mail uw
- order nummer
- omschrijving van de beschadiging/klacht
- en voeg een foto toe van de beschadiging.
Dit helpt bij het snel beoordelen van de beschadiging en kunnen we snel handelen met het verwerken en oplossen hiervan.
Ik ben ontevreden met mijn ontvangen bestelling
Het is jammer om te horen dat uw bestelling niet naar wens is, we streven er naar om iedereen een mooi product te leveren.
Wij willen u vragen om per mail naar info@naamborden-shop.nl het volgende te sturen:
- Bestelnummer
- Waarover bent u niet tevreden / wat is uw klacht?
- Foto van het product wat niet naar wens is (indien relevant).
Wij nemen dan zo snel mogelijk (gemiddeld binnen 3 werkdagen) contact met u op om een oplossing voor te leggen.